נורבגיה זה כאן • הכנסת אישרה: בנט יחזור לכהן כשר החינוך

    אתי גדסי 1 Comment on נורבגיה זה כאן • הכנסת אישרה: בנט יחזור לכהן כשר החינוך
    12:18
    01.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on דרמה: צה"ל ממליץ על ביטול מוחלט של הילולת הרשב"י במירון

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מליאת הכנסת אישרה היום (שני) את בקשת הממשלה לצרף את חבר הכנסת נפתלי בנט כשר נוסף בממשלה והוא ישמש כשר החינוך ושר התפוצות במקום ראש הממשלה וממלא מקום שר החינוך ושר התפוצות.

    כזכור, השר בנט התפטר בשבוע שעבר מן הממשלה, על מנת להפעיל את החוק הנורבגי ובכך לחזור לכהן כחבר כנסת, וכעת הוא חוזר לכהן כשר בממשלה.

    ח"כ אראל מרגלית אמר בדיון כי "אם רציתם ששרי הממשלה יצאו מהכנסת כדי שהיא תקבל יותר תשומת לב, זו עמדה אבל עכשיו אתם חוזרים בכם. מה נערים שגדלים פה צריכים להבין לגבי המשילות של ממשלת ישראל? לא ברור לא מובן ורע".

    ח"כ דב חנין אמר כי "כך נראה ביזיון, אין דרך אחרת להגדיר את התרגיל הזה. הכל רק כדי לחסום את דרכו של אבי וורצמן לכנסת. זה היה מצחיק אלמלא הבדיחה הזו הייתה על חשבון הכנסת ועל חשבון הציבור בישראל. כאן אין חוק נורבגי אלא סדרת קומבינות שכל קישור בינם לבין הנורבגים, יזכה אותם בתביעה על לשון הרע".
    .
    יצוין, כי לאורך הדיון הלינו חברי הכנסת מן האופוזיציה על החלטת ועדת הכנסת להמשיך את דיוני המליאה מעבר לשעה 16:00 כפי שנקבע מראש, עד שבשלב מסוים החליטו חברי האופוזיציה להסיר את כל בקשות הדיבור, לעזוב את המליאה ולהחרים את ההצבעה. בעקבות זאת, לאחר הצבעה שמית תמכו בבקשה 28 ח"כים ללא מתנגדים והבקשה אושרה. מיד לאחר מיכן נפתלי בנט הצהיר אמונים ויחזור לכהן כשר בממשלה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יש לקוות שהמינוי מחדש של האח בנט יסמן התחלה חדשה
      ביחסו למוסדות החרדים, וסוף סוף נזכה לראות את הפגישה המובטחת
      בינו לבין הנציגות של יהדות התורה כפי שהודיעו בפאתוס בישיבה של
      עם וועדת הרבנים ומנהלי המוסדות לפני כשבועיים